Tisdag den 17e Januari!

God kväll! :)



Hoppas alla har det bra då.. Jag mår lite sisådär faktiskt, det hände saker som igår .. jag gjorde slut med min kille igår :( inte glad över det! Min ''bästakompis'' tog ifrån han från mig, så elak! 
Så nu sitter man här och har skit tråkigt,lyssnar på musik och tänker mycket på vad som har hänt.
Tack vare henne så gjorde vi ju slut.. Eftersom att han skrev '' puss puss,gullich'' osv (stod i andra inlägget) Och då skrev hon självklart tillbaka till han, bliv så arg grät i skolan också.. Det var inte kul allt kom så fort. På min födelsedag OCKSÅ!! Så då är man ju självklart singel igen.. Finns det några ''snyggischar'' där ute? ;) Nej, men jag tänker ta det lungt dsv och leta upp en kille man kan lite på också? Självklart ska han vara söt,snygg,häftig osv! Killgrejer ni vet? Men ja finns många snyggisar i min skola... Den snyggaste ''can like mee?'' Thihi.. Man får väll hoppas? :$ För jag gillar han, han är snygg,knäpp(som alla killar) Rolig ibland, häftig o typ ''cool'' :) Skola imorgon vet inte vad vi ska göra då.. Som en vanlig skoldag i think? Läxor,lektioner, raster o gå hem vanlig skoldag ^^


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback