Söndagskväll..

Vad ska ni göra ikväll då? :) Själv ska jag faktiskt inte göra någonting, känns lite trist men så är det! Jag tror kanske att jag ska kolla lite på film/tv eller något. Jag kunde inte åka till ishallen idag dock för att mamma inte kunde skjutsa mig, för att hon o sin kille (Peter) Drack igår. Tror de är lite bakis haha! Nej nu ska jag inte sitta o babla om något annat, ni kanske undrar vad jag gör just nu? Jo, jag äter på ett äpple för jag blev godis sugen så jag tog ett äpple, det är jätte bra att skippa godis och ta något nyttigare som man tycker om. För jag håller på att banta, berättade det för mamma och hon frågade om vi ska köpa zumba och träna :D Kommer bli super kul om hon menade seriöst hennes '' min '' eller ansikte såg seriöst ut. Och för att mamma också ska banta haha ;) 
Imorgon har vi jumpa och det tycker jag är jätte kul, mitt näst bästa ämne faktiskt :D 
Eftersom jag fyller år imorgon kanske jag får bestämma vad vi ska göra, men ja.. det är det att jag inte direkt vet det ;) Jaja mina läsare ska kolla på film eller bara på tvn snart sitter ett tag till på datan faktiskt o lyssnar på musik eller nåt annat skoj.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback