Hejsvejs :D

Hej allihop!

Idag ska jag kanske åka till ishallen för att träffa min kille igen, men jag hoppas bara mamma mår bra som kan skjutsa mig. Jag kunde inte göra ett inlägg igår för att jag skulle städa rummet och så där :) Men jag köpte kläder till mig själv igår och åt sen handlade mamma mat, fast vi åt i tuna thaimat eller vad man ska skriva? o: men jag köpte lite smink, hårspännen, kläder osv .. Här kommer lite bilder ;)
(bilden blev upp o ner)
Så gott :D I love it!

En glad tjej på väg till stan!

Det här var lite bilder ni fick se! Jag gör väll ett inlägg lite senare på mina kläder o smink? Ja vi får se om jag hinner!!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback