Fuck you, i'm free!

Hej alla bloggisar där ute :)

Idag är det min födelsedag och den var inte så kul, det började med att jag grät i skolan för att jag trodde att min kille skulle dissa mig. Sen var jag med ***** idag. Sen började jag gråta hemma för att jag kollade på hennes meddelanden med min '' kille '', så hon stack hem sen för att jag skulle fira min födelsedag med lite tårta och så där :) 

Gjorde slut med min kille innan det, skrev att han ljög för mig och han skrev liksom '' puss munnar till henne,hjärtan,''gulliich'' och hon skriver '' snygish '' typ .. sen skriver dem puss puss till varandra. O jag visste inte vad jag skulle tro längre faktiskt så gjorde slut.

Men jaja .. ska inte babla på! Ska ta en kaka som min '' farmor '' gjorde åt mig suuuper goda älskar dem!<3


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback