Åååh o:

Hej alla!

Ja det stämmer '' åååh ''! Jag ska kanske åka till ishallen imorgon med mina kompisar Cornelia,Evelina & en tjej som heter Emma kanske :) Vi ska träffa min kille och hans kompis där så kul!! Fast jag kommer inte åka skridskor i alla fall, min kille åker lite då o då för han vill ju inte lämna en sån underbar tjej till flickvän som sitter ensam med Emma eller Eve kanske båda vem vet? Eve var inne på skype och det var jag också och hon bara dampade med att jag skulle ringa ett nr sen skulle jag ge henne mitt nr (mobilen) hon sa att det gäller min kille, så vad ska man göra? Trodde han låg på sjukhuset eller något blev jätte rädd o:
Men hon ville bara fråga om jag vill följa med '' pusta ut '' haha =) 
Bloggar kanske inget imorgon vi får se, i alla fall jag kollar på tv..eller gjorde för tv:n stängdes av nyss wired? Annars kollar jag lite på Kissies blogg, chattar med Eve och lyssnar på musik :) Jag ska gå och lägga mig snart om någon timme vill ju vakna tidigt imorgon :


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback